Suka
‘s Nachts licht ineens de bergachtige horizon op. Het bombardement is begonnen. In hun rommelige barak in Grozny luisteren vier Tsjetsjeense soldaten naar een tape waarop de inslagen zijn te horen en de commando’s worden doorgegeven. Het belet hen niet om morbide moppen te tappen over scherpschutters, en theorieën te ontvouwen over de buitensporige lengte van Tsjetsjeense pikken - die schijnen in de jeugd te zijn opgerekt. Ze luisteren naar het geluid van de mitrailleurs, geven commentaar op het geklik en het vallen van de hulzen. Door de stoere mannentaal lijken de kameraden het nog best gezellig te hebben, maar tussendoor zien we hoe de bommen buiten de barak echt vallen.