Happy Mother's Day
In 1963 schonk Mevrouw Fischer geboorte aan een gezonde vijfling. Het nieuws verspreidde zich snel van Aberdeen over de hele wereld. Ondanks plechtige toespraken waarin men sprak over de bescherming van de familie Fischer, werden plannen gesmeed om persconferenties, banketten en parades te organiseren. Van heinde en ver kreeg het gezin geschenken toegestuurd: van babyvoeding en een vaatmaschine tot honderden schoentjes. Hordes journalisten en fotografen zwermden over het erf van de familie Fischer om de kinderen vast te leggen. Ook Regisseur Leacock en zijn assistente Joyce Chopra waren in Aberdeen. Deze probeerden de half verlamde reacties van de ouders, de persmuskieten en souvenir-industrie zo onopvallend mogelijk te filmen. toont de koortsachtige microkosmos van de ondernemersgeest. Temidden van al dit rumoer lijdt mevrouw Fischer in alle stilte. Met haar bondige opmerkingen is ze een onvergetelijk personage.