Born Without
In de eerste beelden wordt de titel duidelijk; Jose Flores is geboren zonder armen. Deze handicap weerhoudt hem niet om als straatmuzikant zijn geld te verdienen, voldoende om zichzelf, zijn vrouw en zes kinderen te onderhouden. Jose treedt op, blazend op een mondharmonica die om z'n nek hangt en een rasp die hij met zijn linkervoet bespeelt. De documentaire ontvouwt in verschillende hoofdstukken zijn leven; het bestaan als straatmuzikant, als echtgenoot en vader, en zijn figurantenrollen binnen film. Het, op het eerste oog, arme en eenvoudige bestaan van de straatmuzikant, blijkt naarmate de film vordert complexer te worden.