The Circle
Wie als zwarte jongen opgroeit in een van de socialewoningbouwprojecten in Hackney, Oost-Londen zal zijn leven lang moeten opboksen tegen vooroordelen. Choreograaf en filmmaker Lanre Malaolu weet dat als geen ander. In zijn korte film The Circle portretteert hij twee jonge buurtgenoten, de zeventienjarige tweeling David en Sanchez Smith. Ze praten over hun onderlinge band, hun familie, de problemen waarmee ze kampen, hun geestelijke gezondheid, hun dromen en andere gevoelige onderwerpen.