Zezil's World
Zezil is een Deens meisje van vijftien. Op haar school in Kopenhagen is ze de enige Deense. 'Je zou kunnen zeggen dat ik op school de buitenlander ben.' Ze is onafscheidelijk van haar Arabische vriendinnen Tanja en Mia; in de klas, in de gymzaal, op de kermis. Of samen internettend op . Maar als ze daadwerkelijk een internetdate heeft ontstaan er problemen tussen Zezil en haar beide vriendinnen. Met soms snelle montages, en woorden die als een raptekst op muziek zijn gecomponeerd, geeft de film een blik in de multiculturele wereld van Zezil.