Deze korte film schetst het huishouden van een oude vrouw in een buitenwijk in Maleisië, in beeld en geluid, zonder commentaar. Zo word je als kijker vanzelf deelgenoot van de sfeer in huis: hoe grootmoeder stand houdt te midden van eindeloos veel spullen, familieleden en verval. Het huis is net zo oud als de grootmoeder, maar de grootmoeder ziet er beter uit. Dat kan zijn dankzij de geperste blaadjes van een plant uit de tuin waarmee zij haar haren wast. Het kan ook de levendige in haar huishouden zijn met vele kinderen en kleinkinderen die er rondzwermen. Of is het haar onverstoorbaarheid? Niets lijkt de dagelijkse routine van de oude vrouw te kunnen doorbreken, ook niet de handvol timmermannen die de door termieten aangevreten houten balken van haar oude huisje komt vervangen. Oma bidt, wast en ligt op de grond te dutten, net als haar katten. De camera registreert het leven van deze oude vrouw respectvol, als een monumentje.