Until When You Die
In 1979 vluchtte de Vietnamese 'Auntie' met haar Chinese man en drie kinderen van Noord-Vietnam via Hong Kong naar Engeland. Nog altijd wil ze niet met haar gezicht in beeld, en ook de voice-over, waarmee ze haar verhaal vertelt, blijkt op de aftiteling niet van haar te zijn. Terwijl in eenvoudige zinnen Auntie's levensverhaal wordt verteld, zien we beelden uit hedendaags Vietnam, waar ze wel heen durft te reizen. Auntie zelf krijgt geen gezicht noch een naam, maar haar verhaal staat symbool voor de geschiedenis van vele Vietnamezen.