The Locker Room
De kleedkamer van de Deense voetbalclub van de dertienjarige Martin is een wereld op zich. Drie keer per week wordt er getraind, dus de jongens kennen elkaar door en door. Zoals overal domineren de oudere jongens de jongere. Ze pesten elkaar soms, doen stoer over een zuigzoen, maar zijn minder luidruchtig als er een blaar moet worden behandeld. Terwijl ze onder de douche staan wordt de handdoek van een van hen afgepakt, maar het volgende moment delen ze weer gebroederlijk hun haargel. Heel even verlaat de regisseur de kleedkamer en filmt de wedstrijd, waarbij het beeld is opgedeeld in vier vakken, zodat er heel wat lijkt te gebeuren. Eenmaal terug in de veilige kleedkamer is de teleurstelling van de gezichten af te lezen. ‘Wat een waardeloze wedstrijd.’