Hiding Saddam Hussein
Het waren in 2003 iconische beelden: de Iraakse dictator Saddam Hoessein die uit een hol in de grond kruipt. Nu, twintig jaar later, doet de man die dat gat groef zijn fantastische verhaal. Hoe hij als doodgewone boer acht maanden lang de afgezette president verstopte onder een bloembed in de tuin.
In de camera vertelt hij hoe zijn huis op een dag tot onderduikadres werd bestempeld om de door 150.000 Amerikaanse soldaten gezochte man te verbergen. Zo groeit de Iraakse boer noodgedwongen uit tot presidentiële kapper, lijfarts en bodyguard; tijdens het samen eten of elkaar helpen met de rug wassen lijkt er haast een vriendschap te ontstaan.