In the Meantime
Vanaf de eerste beelden van zeepsop in een wasmachine tot de slotscène met witte lakens aan een waslijn portretteert deze film de dagelijkse rituelen van bejaarden en gehandicapten in een tehuis in El Salvador. Beelden van bochels, kromme schouders, verdraaide voeten en trillende handen worden benadrukt terwijl de patiënten gezamenlijk eten in de eetzaal, dansen op live-muziek en een middag doorbrengen op het strand. Af en toe wordt Latin gitaarmuziek vermengd met omgevingsgeluiden van bestek, schuifelende voeten, gesprekken, gesnurk en de zee. Ondertussen wast het personeel de patiënten op dezelfde alledaagse manier als ze de vaat, de vloeren of de was zouden doen.