Oh, Long Lost Lovers!
Ooit was Ko een polsstokhoogspringer, die zelfs aan de Olympische Spelen mee zou doen. Nu is hij een beleefde straatrover geworden, die altijd vriendelijk om het geld vraagt. Op een dag ziet Ko een man en een vrouw voor een winkel staan. Deze twee doofstomme mensen hebben hun hele lijf goudkleurig gespoten, en communiceren met elkaar door middel van hun vingertoppen. Ko voelt zich onmiddellijk tot hen aangetrokken, maar krijgt de schrik van zijn leven als de vrouw wordt gekidnapt. Samen met de man brengt hij de ontvoerders vervolgens om het leven. Er ontwikkelt zich een sterke band tussen de drie, die zelfs zover gaat dat Ko, een spraakwaterval, stopt met praten. Hij hoopt zo dezelfde sensualiteit te ervaren als de twee die elkaar strelen in plaats van met elkaar te praten.