Nadzieja
Een film over de hoopvolle gevoelens van de inwoners van Warschau aan de vooravond van 1988. Hun dagelijks ongerief en de kleurloosheid van hun levens vormen een zwaar tegenwicht voor hun positieve gevoelens.