Amor...no!
Op de plek waar iemand onverwacht is gestorven richten de bewoners van de woestijnachtige Andes in Noord-Chili een altaar op. AMOR...NO! verweeft die traditie met de concrete verhalen van drie plotselinge sterfgevallen. Marjory, die van haar geliefde werd weggenomen en in de woestijn werd vermoord; Julio, die stierf op de herdenkingsdag van de patroonheilige van zijn inmiddels uitgestorven geboortedorp; Salvador, die werd neergeschoten tijdens het kalken van leuzen voor gerechtigheid. De nabestaanden denken en handelen alsof de gestorvene nog leeft. Bezoekers van opgerichte altaren vragen de geest van de gestorvene om hulp en inspiratie. Soms wordt gekregen waarom is gevraagd; de dode wordt dan vereerd als een heilige.