We Are Together (Thina simunye)
"Zingen doet me denken aan thuis, want dat is waar ik leerde zingen", zegt de twaalfjarige Zuid-Afrikaanse Slindile. Haar thuis is nu het Agape weeshuis, waar veel kinderen verblijven die hun ouders hebben verloren aan aids. De kinderen hebben een koor opgericht dat hen veel troost en hoop biedt. Ondertussen gaat Slindile regelmatig naar haar oude huis, waar haar ouders haar leerden zingen en waar haar zieke broer Sifiso is. Haar grootste angst wordt bewaarheid als ze hoort dat hij seropositief is. Sifiso moet het onvermijdelijke onder ogen zien, maar het gezin heeft nog altijd de kracht om te zingen. Terug in het weeshuis blijven ook de kinderen, ondanks hun zware leven, zingen en dat leidt tot een reis waarvan ze alleen maar konden dromen.