Kid Chocolate
"Herinneren is herleven en ik leef van mijn herinneringen," zegt de Cubaan Kid Chocolate op tachtigjarige leeftijd wanneer hij terugkijkt op zijn carrière als gerenommeerd beroepsbokser in de Verenigde Staten. Nostalgisch filosofeert hij over sport, roem, vriendschap, geld, vrouwen en drank.