Chocolate Comedy
Dit portret van een zevenjarige stand-up comedian uit Indonesië laat het verschil tussen groot en klein zien: hoe volwassen de jongen zich ook op het podium gedraagt, hij blijft een schoolgaand jochie dat nog veel te leren heeft. Zijn act draait om chocolade, dat overheerlijke, zoete, verleidelijke snoepgoed waar ieder kind naar smacht maar waar uitgerekend het lekkerbekje Fatih Unru een allergie voor heeft. Dus doet hij wat iedere goede cabaretier doet: van zijn ongeluk zijn onderwerp maken. Fatih wordt thuis, in de intimiteit van zijn eigen kamer, geïnterviewd en gefilmd in zijn dagelijks leven, op school en tijdens zijn optredens. Zo maken we niet alleen kennis met dit welbespraakte jongetje maar ook met de wereld van zijn volwassen stand-up collega’s in hedendaags Jakarta.