Constructor cada día compañero
Ernesto 'Ché' Guevara was één van de mensen die hun leven wijdden aan de opbouw van een socialistische samenleving. CONSTRUCTOR CADA DÍA COMPAÑERO laat zien dat Guevara, hoewel hij niet meer leeft, nog altijd sterk aanwezig is in de herinnering van het volk. Elke dag is hij er: als voorbeeld, als leider en als kameraad.