Wanja
The Block is een afgetakelde buurt in de binnenstad van Sydney. Het is al generaties lang een ontmoetingsplek voor Aboriginals. Een van de bewoners is Aunty Barb Stacey, die een herdershond bezat. Wanja was een volwaardig lid van de gemeenschap en leek de volksziel van de achtergestelde stads-Aboriginals te belichamen.