Hollywood Hotel
Het zeventig jaar oude, knaloranje geschilderde Hastings Hotel bevindt zich op een steenworp afstand van Hollywood's beroemde Walk of Fame. De eenvoud en armoede van het gebouw en zijn bewoners staan echter in schril contrast met de glitter en glamour die deze stad voor de buitenwereld uitstraalt. In Hollywood hotel maken we kennis met een aantal van de vaste bewoners van het hotel, zoals het echtpaar O'Brien. Zij beschikken met hun drie opgroeiende kinderen over bijzonder weinig leefruimte, maar proberen het beste ervan te maken. Ook blijkt er al 25 jaar een mysterieuze scenarioschrijver in het hotel te wonen. Deze is echter niet bereid om zelf in beeld te verschijnen. Een belangrijke plaats is tenslotte ingeruimd voor Kali, een excentrieke oudere vrouw, met een door ziekte geteisterd lichaam. Elke dag zit zij voor het hotel op een bankje met een wilde pruik op haar kale hoofd. De van oorsprong Taiwanese regisseuse Mei-Juin Chen heeft het leven in Hastings Hotel op speelse wijze vastgelegd. Zo ontstaat een zeer eigen, intieme wereld, waarin een ieder volledig tot zijn recht komt.