Mutts
Het kunstmatige blauw van de in rijen opgestelde voederbakken trekt lange strepen in het bruinrode zand – fraai van bovenaf gefilmd. Nadat de zware scharnierdeur is geopend, vult het beeld zich met een van alle kanten aansnellende stroom honden. Ze brengen met hun witte, gele, bruine of zwarte vachten schilderachtige toetsen aan in deze door okertinten gekenmerkte omgeving. Op de achtergrond klinkt luid geblaf, van dichtbij gesmak en geslurp. Het is etenstijd, het hoogtepunt van de dag voor de 750 straathonden in dit asiel in de Marokkaanse havenstad Agadir.