4 Minuten en 22 seconden is de precieze duur van een 400 ft rol 35mm film: time. Het is ook de lengte van deze documentatie over een performance van William Raban bij de BFI Southbank op 6 december 2008. De hamvraag is: als je alle franje die gebruikelijk is bij een filmvertoning weglaat, wat blijft er dan over? Geen camera-acrobatiek, geen decor, geen acteurs, geen tranendal, geen shoot-out -- wel een filmische structuur, door een regisseur naar het publiek gebracht. Raban houdt het publiek een spiegel voor, in een ruimte met een scherm, een lamp, geratel van de projector en wat schaduwen op een doek. De filmervaring van de kijker speelt zich af in het hier en nu, al doen de creatieve en economische krachten achter meer commerciële variaties op het schimmenspel nog zo hun best om hem te verplaatsen naar een daar en toen. In draait het niet om representatie, maar om een mild humoristische presentatie van de filmvertoning zelf.