Performance
Het is altijd een drukte van belang op de Meena Bazaar in Delhi. Wie op de markt een verkooppraatje begint te schreeuwen, verzamelt een grote kring toehoorders om zich heen. Een van die kooplieden is Aslam. Hij verkoopt medicijnen voor seksuele problemen. Hij geeft toe dat hij zich vroeger wel eens schaamde voor de expliciete onderwerpen die hij moet bespreken, en dat hij zich zijn leven anders had voorgesteld. Maar hij verkoopt zijn producten met verve en is trots op zijn kennis. Even verderop probeert de oudere Khalifa Barkat jonge mannen het traditionele worstelen bij te brengen. Hij beklaagt zich over de slapte van zijn pupillen. Beide mannen spreken mannen uit de middenklasse aan op hun seksuele onzekerheid. Maar waar de een met middeltjes en expliciet advies de problemen denkt op te kunnen lossen, meent de ander dat seks juist zelf een probleem is. De worstelaars hopen op een mooi lichaam en daardoor op succes bij de vrouwen, maar Barkat raadt hen het celibaat aan, om de krachten te behouden. Barkat hecht waarde aan de Indiase traditie, en heeft een traditionele relatie met zijn vrouw. Aslam ziet zijn leven geleid door toeval en omstandigheden. In de buitenwereld, waar de meeste opnamen zijn gemaakt, worden zij omgeven door onzekere mannen die niet weten welke optie te kiezen. De tijden veranderen, en daarmee de antwoorden op de vragen naar seks en mannelijkheid.