Godiva!
Regisseur Per Fronth vulde een muizenval in zijn studio met verschillende stukjes voedsel, van een droge cracker op maandag (muis rent hard voorbij) via roquefort op donderdag (uitgebreide snuffelsessie) tot chocola op vrijdag. De onvoorspelbaarheid van het gedrag van de muis en de zekerheid dat het een keer misgaat, maken van deze film een heus minidrama. De film won een prijs op het Experimental & Shorts International Filmfestival.