Dream Land
Deze observerende documentaire vertoont gelijkenissen met de film MICROKOSMOS. Hij begint met een poëtisch shot van de zonsopkomst. De natuur wordt wakker. De poëzie van grootse schoonheid verandert plotseling in de poëzie van lelijkheid. Beelden van prachtige vogels en insecten worden vervangen door het grootschalige dumpen van stadsafval. De stad gooit zijn afval weg, maar daarin leven allerlei wezens. Pasgeboren muisjes worden gevoed door hun moeder, jonge vogeltjes piepen in het nest, de dag verstrijkt. Deze non-verbale documentaire spreekt via de beelden en wordt begeleid door discrete klassieke muziek.