Fail in Love
Dating-apps als Tinder en Happn worden wereldwijd door 180 miljoen mensen gebruikt, en dat leidt tot een hele hoop vreemde ontmoetingen. Van onvoorspelbare dates tot ongemakkelijke momenten, gekke plekken en wel heel eigenaardige eigenaardigheden: een swipe naar rechts betekent niet alleen een kans op romantiek, maar ook op een sterk of hilarisch verhaal.
Renée Greusard verzamelden anekdotes van de laatste categorie om een beeld te schetsen van de situaties die deze apps creëren. Cécile Rousset, Romain Blanc-Tailleur en hun team van animatoren maakten er een animatieserie van die op charmante wijze de hedendaagse wereld van seks, liefde en relaties uit de doeken doet. IDFA DocLab presenteert de eerste afleveringen van deze doorlopende serie.