Everything Must Fall
Toen in 2015 Zuid-Afrikaanse universiteiten hun tarieven verhoogden, brak er aan de Universiteit van de Witwatersrand (Wits) in Johannesburg een aanvankelijk vreedzaam protest uit. #feesmustfall werd de slogan van een strijd om studeren betaalbaar te houden en te voorkomen dat de zwarte, minder kapitaalkrachtige bevolking uit het onderwijssysteem zou vallen. Ook vóór de verhoging was er al sprake van evidente armoede: duizend vooral zwarte studenten waren elke dag afhankelijk van de voedselbank.