The Whale Hunt
Webkunstenaar Jonathan Harris nam tijdens zijn trip naar Alaska, waar hij op walvisjacht ging met een inuit-familie, om de vijf minuten een foto. De foto's zijn te zien in een online fotoalbum met uitgebreide mogelijkheden. Zo kun je zien welke momenten voor Harris zelf het meest opwindend waren, aan de hand van zijn hartslag.