En nu ik
Filmacademiestudent Wout Conijn rekent in zijn eindexamenfilm af met de succesvolle, dominante oudere broer die alles beter weet, zelfs wat betreft films maken. Wout probeert zijn hele leven al onder de schaduw uit te komen van zijn zeven jaar oudere broer Joost Conijn, beeldend kunstenaar met een behoorlijke staat van dienst. Wout is ligfietser, bergbeklimmer en filmacademiestudent. Hun moeizame relatie wordt verteld vanuit het perspectief van Wout, met een grote dosis zelfspot. Als hij aan het eind van de film met camera in de Himalaya klimt, wordt duidelijk dat Wout misschien meer op zijn broer lijkt dan hij zelf in de gaten heeft.