Asho
Keihard zingen op een berg, bestaat er iets fijners? Asho leeft zich van harte uit in de heuvels van Iran, waar hij met zijn vader een kudde schapen hoedt. Die hebben elk een bijzondere naam: van presidenten, acteurs of actrices, al naar gelang hun haardracht. Want Asho weet alles van films, die hij in het weiland op zijn gebarsten tablet bekijkt. Later wil hij ook acteur worden. Maar heeft Asho wel de kwaliteiten van een echte ster in huis? Zijn zusje roept dat hij niet eens netjes kan eten. En eerst moet hij nog trouwen met zijn nichtje Pari, die hem ook al in zijn dromen bezoekt.
Asho bespeelt de camera als een pro, maar als Pari in de buurt is, wordt hij verlegen en krijgt het meisje plagerige klappen. Zullen ze zich nog verzoenen? De kleurige kleding en de zonovergoten akkers en weides zorgen voor een sprankelend, romantisch decor voor de ambities van de vrolijke Asho, die als hartveroverende mini-cowboy allang de ster is in zijn eigen film.