Eat Your Catfish
Eat Your Catfish is vrijwel volledig gefilmd vanuit het perspectief van Kathryn. De camera werd bevestigd achter haar rolstoel, een filmcrew was er niet. Uit meer dan negenhonderd uur aan opnamen stelden Arjomand en zijn coregisseurs Adam Isenberg en Senem Tuzen een genadeloos eerlijk portret samen. ALS sloopt niet alleen spieren, het stelt ook Kathryns huwelijk zwaar op de proef. Haar man kan de zorg niet aan en ook de professionele hulpverleners hebben het zwaar. Maar hoe hulpeloos Kathryn ook is, haar kritische en humoristische geest blijft onafhankelijk.