Full Tilt Boogie
De 26-jarige Sarah Kelly assisteerde bij de onafhankelijke filmprodukties KILLING ZOE, SLEEP WITH ME en PULP FICTION. Een en ander leidde ertoe dat mentor Quentin Tarantino haar vroeg om een ‘making of‘ te maken van zijn co-productie FROM DUSK TILL DAWN (1995). De film, die begint als een gewelddadige ‘road movie’ om halverwege plots te veranderen in ‘hardcore horror’ werd door Roberto Rodriguez geregisseerd. Tarantino trad op als scenarioschrijver, acteur en ‘executive producer’. ‘Kinda like HEARTS OF DARKNESS... but not that dark’, zo wordt het komische verslag van de tien weken durende opnameperiode genoemd. Te zien zijn niet alleen de sterren George Clooney, Juliette Lewis en Quentin Tarantino, maar ook de vele produktiemedewerkers die vertellen over de ‘ins and outs’ van koffiekopjes, ‘fan mail’ en romances op de set.