The Collider: Chapter One
Betreed The Collider, een machine gebouwd om de mysteriën van menselijke relaties te ontcijferen. Hier gaat het over de ruimte tussen mensen, de elektrische en magnetische deeltjes en bijtende stoffen die over en weer springen. De temperatuur en vochtigheidsgraad in een kamer waarin twee mensen ruziemaken, of de exacte afstand tussen twee vreedzame geliefden. In elk contact is er sprake van vlees en bot – menselijk materiaal – en andere stoffelijke zaken.