Museum of the Revolution
“De wind stak op in de nacht en nam onze plannen mee”, luidt de aankondiging in Museum of the Revolution. De woorden slaan op het plan in 1961 om in Belgrado een groots museum te bouwen als hommage aan het socialistische Joegoslavië. Het moest ‘de waarheid waarborgen’ over het Joegoslavische volk, maar verder dan de bouw van een ondergrondse verdieping is de uitvoering van het plan nooit gekomen.