Us Boys
De broers Ernie en Stewart Morrow zijn beiden dik in de zeventig. Sinds hun jeugd wonen ze op een boerderij in een rustig en vreedzaam gedeelte van Noord-Ierland, niet ver van Belfast. Het lijkt of de twintigste eeuw aan deze plek is voorbijgegaan, maar de broers zijn trots op hun kolenfornuis en gaslampen en moeten niets hebben van elektriciteit. Beiden zijn nooit getrouwd, maar daar zijn ze niet rouwig om, ze zijn erg gesteld op hun vrijheid. Dag in, dag uit scharrelen ze rond met hun kippen, eenden en schapen. Veel volk zien de twee niet op hun erf en zelf verlaten ze ook slechts zelden hun eigen . Regisseur Lionel Mill bracht gedurende enkele jaren regelmatig een bezoek aan de broers en filmde hen op een -manier, vooral observerend. Zo legde hij een manier van leven vast die waarschijnlijk zal verdwijnen als mensen als de gebroeders Morrow niet meer leven.