Site of Sites
De rust van een luxe vakantieparadijs ergens in het Caraïbisch gebied wordt verstoord door bulldozers die bezig zijn om het strand te verbouwen. De tuinman doet met een bladblazer onverdroten zijn ronde, terwijl binnenshuis een schoonmaakster denkbeeldig stof verwijdert. Toeristen kuieren kalmpjes langs de omgewoelde waterlijn. In strakke kaders en zonder enig commentaar registreren Cabral en Estrada de bedrijvigheid in deze kleine wereld van smetteloos groene gazons en witte bungalows onder de blauwe hemel, waar de werkelijkheid toch minder perfect is dan het decor doet vermoeden. Een jong model dobbert eenzaam in het zwembad en mist haar vrienden. Twee golfspelers peinzen over investeringen en corruptie, en de werklieden aan het strand bespreken hun problemen met vrouwen en de liefde. Terwijl de schoonmaakster en de tuinman wegdromen bij de mooie plaatjes uit een tijdschrift vangen we aan de andere kant van het hek een glimp op van het echte leven.