Urzad
Een documentaire over een deurwaarderskantoor waar mensen hun schuld aan de staat komen afbetalen. De maker van de film laat zien dat de mensen niet altijd kunnen betalen en dat de ambtenaren onbuigzaam en onverbiddelijk zijn. Huizen worden soms meedogenloos leeggehaald.