Sari's Mother
Sari's Mother vertelt het verhaal van een moeder in Irak die zorg zoekt voor haar tien jaar oude zoontje. Haar zoontje Sari heeft aids opgelopen bij een bloedtransfusie en wordt geplaagd door pijn en vermoeidheid. Het doolhof van de Iraakse gezondheidszorg is ondoorgrondelijk en ze wordt van het kastje naar de muur gestuurd. De oorlog en terreur maken het lastig te weten wie te vertrouwen is en wie niet. Maar de moeder van Sari is ervan overtuigd dat haar zoon de juiste zorg verdient en zet door. Een zoektocht naar een kuur voor Sari tegen de achtergrond van oorlog en bezetting.