Die with Me
De app, gemaakt door de Belgische mediakunstenaar Dries Depoorter en ontwikkeld in samenwerking met David Surprenant biedt Android- of iPhone-gebruikers de mogelijkheid van een vredige afscheid. Depoorters werk gaat vaak over internet, privacy, surveillance, online identiteit en de relatie tussen mens en machine. Die with Me, dat in samenwerking met DocLab werd gepresenteerd, werpt licht op de betekenis die de smartphone heeft voor ons leven.