You're Soaking In It
Joan Dougherty maakt schoon na sterfgevallen. Soms gaat het om moord of zelfmoord. Soms ligt iemand ergens al dagen. Ze verdrijft de geur, bestrijdt maden en kakkerlakken en verzamelt de lichaamsdelen. Zo heeft de familie meer rust om te rouwen. Dougherty was vroeger kapster. Ze begon haar bedrijf omdat niemand haar hielp na de zelfmoord van haar stiefzoon. Ze is nuchter en heeft nooit nachtmerries. Maar ze gaat nooit meer ergens heen zonder bleekwater.