Brevario de una visita
Bij de inhuldiging van de nieuw gekozen president Fernando Collor de Mello in Brazilië brengt Fidel Castro een bezoek aan het land. Castro gaat naar een bijeenkomst van Braziliaanse intellectuelen in São Paulo en wordt verschillende malen geïnterviewd door de Braziliaanse media.