Zombie Town
Marc J. Hawker verbleef vanaf augustus 1993 in Belgrado als programmamaker voor het illegale radiostation B92. Zombie town geeft een unieke blik achter de schermen van de culturele underground van Belgrado. Hoofdpersoon is Fleka, een blinde DJ en leidende figuur in de muzikale subcultuur. Zombie town is een provocerende film die geen partij kiest, maar de Servische jongeren zelf aan het woord laat. Wat betekent het voor hen om jong te zijn in een door oorlog verscheurd land? Zoals zoveel jongeren willen de meesten van hengewoon de muziek op de radio horen die ze leuk vinden. Maar ze zijn geboren in wat nu het meest gehate land van Europa is, waardoor elke vorm van jeugdcultuur en popmuziek al snel een politiek statement wordt.