Bad Weather
Het eiland Banishanta is \'e9\'e9n groot bordeel. De prostituees wonen op een klein strookje land, honderd meter lang en slechts tien meter breed in de Baai van Bengalen, Zuid-Bangladesh. Elke vrouw kwam hier ooit om een andere reden: via een zus, uit geldnood na de dood van de vader, of omdat ze op zoek waren naar liefde en affectie. De dagelijkse werkelijkheid bleek harder dan ze ooit konden denken. Vanwege hun beroep ontberen ze basisrechten, waar ze voor strijden via een netwerk van lotgenoten. Hun kinderen worden gepest omdat ze in een bordeel wonen. En dan is er nog een groot en dringend probleem. Door de geringe omvang van het eiland moeten de vrouwen zien te overleven in de frontlinie van de klimaatverandering. De stijgende rivier, bodemerosie en cyclonen vernietigen langzaam wat er over is van het eiland. Razia, Khadija en Shephali, drie van de laatste 65 vrouwen die er nog wonen, vechten voor hun huizen en de toekomst van hun families, en blijven ondertussen zoeken naar de ware liefde.