What's in a Name
De New Yorkse body art performer Jon Cory gaat ver in de voorbereidingen op zijn niets verhullende performances. Zijn 53-jarige lichaam is een experiment dat kan worden opgerekt. Op straat kijken weinigen op als hij met een knalroze reuzenpenis onder zijn arm loopt, maar op het toneel gaat hij veel verder. "Gender terrorism", noemt hij zijn seksueel ambivalente, expliciete performances. Hij wil het publiek overvallen, want hoe sneller je op ze afkomt, zegt de vriendelijk sprekende Cory, hoe meer de hersenen overvoerd worden en geschokt raken. Het publiek vraagt telkens om meer: spugen en nepplassen op het publiek bezorgt hem alleen maar meer applaus. Sinds hij heeft besloten borstimplantaties te nemen om zijn imago als gender-terrorist te vervolmaken, moet Jon zien om te gaan met zijn nieuwe identiteit. Zijn moeder heeft geen problemen met zijn nieuwe borsten, zelf moet hij nog kiezen of hij zich Rose of Jon gaat noemen. Documentairemaker Eva Küpper volgt hem voor en na de operatie, en tijdens de zorgvuldige voorbereidingen van zijn optredens, waarbij evenals in zijn performances de grenzen van intimiteit worden opgezocht.