Belovy
Het is allemaal zo eenvoudig als het maar zijn kan. Anna Feodorovna Belova woont in een dorpje. Ze is twee keer weduwe en woont nu samen met haar broer Michail Feodorovich. Soms komen twee andere broers, Vasily Feodorovich en Sergei Feodorovich hen opzoeken. Die komen dan, drinken veel thee, stomen in een Russisch bad en discussiëren onder andere over de vraag of er "een maat is om beproevingen aan af te meten". En verder is er wat vee, rent er een hond wat rond, moeten de aardappels gerooid worden ... Wat kan er daar gebeuren?