Not My Living Self
Begeleid door verontrust commentaar en omlijst door puur Hollandse plattelands- en stadsgezichten introduceren de regisseurs een aantal vrijwel kansloze asielzoekers die, ondergedompeld in de Nederlandse bureaucratie, weinig hoop houden.