Null X
0000 0000 1110 0111 (NULL X in binaire code) is een korte film over de eigentijdse gebouwde omgeving. De verschijningsvorm van veel gebouwen en infrastructurele elementen kenmerkt zich meer en meer door een sterke in zichzelf gekeerdheid. De plaats (X) is niet langer duidelijk gedefinieerd. Het gevolg is dat grote delen van het landschap veranderen in Non-Places, niet-omgevingen. De film toont typologieën die de kern van de eigentijdse omgeving samenvatten. De gesloten loods op een industrieterrein, de uitgestrekte parkeerplaats, de shopping mall, de subliminale boodschap en het verdedigingswerk.