In een poëtische stijl portretteert de film twee vrouwen die hun vakantie doorbrengen in een hotel aan de kust van het Deense eiland Fano. Het oude hotel heeft een sfeer van vergane glorie, die goed past bij de conversatie van de vrouwen waarin de stiltes even veelbetekenend zijn als de sporadische zinnen die zij met elkaar uitwisselen. De filmmaker heeft een specifieke manier van werken, waarin hij de geportretteerden zichzelf laat spelen. "Het contrast tussen hun interpretatie van zichzelf en de persoon in de documentaire, leidt tot een eerlijkheid waarin ik geloof."