Resources
De vleesindustrie in het Canadese Quebec floreert. Enorme fabrieken met gestandaardiseerde productiemethoden verwerken grote hoeveelheden vee tot vlees. Asielzoekers uit vooral Latijns-Amerika worden ingehuurd om voor een scherpe prijs die processen in goede banen te leiden.
Zonder direct commentaar en in rustig tempo worden de levensomstandigheden van mens, dier en gewas getoond. Een subtiele, kritische kijk op een wereld gedreven door kapitalisme en de levende verbindingen die dat mogelijk maken.