Bad Press
Terwijl in de VS het recht op persvrijheid rotsvast in de grondwet staat, is dat binnen de meeste Inheems-Amerikaanse stammen niet het geval. Mediakanalen worden veelal gefinancierd door de stamoverheden zelf, die de actualiteit graag zonnig afgeschilderd zien om vooroordelen te bezweren en het imago van de stammen hoog te houden.
Bij de Muscogee Nation in Oklahoma strijdt een aantal journalisten om onafhankelijk hun werk te kunnen doen; ze willen niet alleen berichten over missverkiezingen en succesvolle ondernemers. Verslaggever Angel Ellis van Mvskoke Media vecht voor haar werk in een turbulente soap vol corrupte ambtenaren en machtswellust, zelfs tot de betwiste verkiezingen van een nieuw stamhoofd – waarbij zich de bijzondere situatie voordoet dat de journalisten belang hebben bij de chief die wil dat persvrijheid in de grondwet wordt opgenomen. Lukt het ze om de verkiezingen objectief te verslaan en voortaan hun medeburgers van onafhankelijke informatie te mogen voorzien?