Silk
Alita, een jonge zwangere vrouw, woont in een geïsoleerd dorpje aan de voet van de bergen. Haar eenzame leven kent een traag ritme; ze doet het huishouden en kweekt zijderupsen. Haar man is voor lange tijd afwezig. Alita is tevreden met haar bestaan. Terwijl de rupsen zich voleten met moerbeibladeren wacht ze op de geboorte van haar kind.